nedeľa 23. októbra 2016

Háčkovaný, huňatý.....lež našej Kajke krpatý :)


   Tento "slogan" ma napadol hneď ako som dokončila plyšový svetrík a neviem sa s ním rozlúčiť :)

   Jeho príbeh sa začal, keď sa vonku ochladilo a povedala som si, že dievčatám uháčkujem niečo teplučké. Najskôr som zvažovala vestičku... ale mala som veľké oči a rovno nakúpila viac klbiek, že nech vyjde svetrík. Pred rokom som už svetrík skúšala a podľa tohto relatívne jednoduchého POSTUP-u som zo začiatku išla....áááále, ja keď začnem háčkovať, tak mi v hlave beží celovečerný film o tom, čo všetko tam vytvorím :D A tak som si vymyslela 3D aplikáciu...že veď len skúsim.
   Keď som urobila sedlo svetríka, zdalo sa že veľkosť pre Karolínku zodpovedá. A tak som s radosťou makala ďalej, ani som nedýchala, lebo sa blížila časť s aplikáciou. Milovníčka srdiečok, Ninka, ma inšpirovala a pri aplikácii srdca som použila techniku háčkovania vystúpených guľôčok.
   Myslím že látka, ktorá má takéto vystúpené bodky, sa volá MINKY a robia sa z nej teplučké deky. Zaujímavé je, že guľôčky vôbec netlačia a dečka je príjemná aj pre novorodenca. A takto fungujú aj háčkované 3D guľky :)




   Použila som priadzu Alize Softy hnedej "kakavkovej" farby, dvojmo s háčikom č.5. Ide o mäkkučkú priadzu, po upletení pripomínajúcu plyš. Táto vlna tvorí krásne pravidelnú pleteninu.
Kajuške začal byť svetrík dosť tesný, ale keďže táto priadza nie je nič moc na páranie, tak už som bola nútená len pokračovať :) ...s väčšou námahou by to šlo vypárať, ale nechcela som klbko znehodnotiť a svetrík som si veľmi želala dokončiť.

   Pridala som rukávy a patenty a vychnúrala celkom slušivé drevené gombičky. Tie sú ružové s potlačou bielych srdiečok a čiernych bodiek. Mala som ich kúpené už dávnejšie a vyzerá to, že čakali na tohoto chlpáčika :)
   Tak svetrík kompletne vznikol a je mojkavý ako plyšový macík. Tá veľkosť bude sedieť tak na 9-12 mesiacov...a asi sa mi to stalo naschvál, pretože po dokončení mi v ruke zostal malinký kúsoček vlny.

                  


Jeho osud je ešte v mojich rukách, ale aspoň sa nemusí báť, že by skončil opäť v klbku :)))



Srdečne pozdravujem a prajem mäkké a plyšové sny...

PeTvoRka


2 komentáre:

  1. Krásny svetrík a aj všetky ostatné výtvory sú nádherné a inšpiratívne.

    OdpovedaťOdstrániť